حمل و نقل زمینی

خدمات حمل و نقل جاده ای ما از آنسوی مرزهای کشور فراتر رفته و با وجود محوریت اصلی فعالیت ها در داخل ایران، در صورت نیاز مشتریان به حمل و نقل جاده ای و یا ترکیبی، شرکت حمل ونقل بین المللی خط سبز کاسپین در کمترین زمان آماده ارائه خدمات و تأمین نیازهای شما در سرتاسر اروپا و خاورمیانه می باشد. ناوگان جاده ای ما، با تکیه بر انواع  کامیون های معمولی و کمرشکن تا 11 محور، عملیات حمل و نقل زمینی را به نحو مطلوب ارائه می نماید. هریک از شرکتهای کریر، طی یک فرایند ارزیابی از نظر میزان تبعیت از قوانین حمل و نقل جاده ای، سطح پوشش بیمه و محدودیت های وزنی در سطح  ملی و بین المللی، مورد بازبینی قرار می گیرند که بالاترین سطح کیفیت در ارائه خدمات را برای مشتریان ما به همراه دارد.[/box]

کارشناسان حمل و نقل جاده ای

شرکت حمل و نقل بین المللی خط سبز کاسپین  همواره آمادگی دارد تا کلیه نیازهای حمل و نقل مشتریان را از حمل یک کارتن یا یک پالت (LTL)  تا ظرفیت کامل حجم کامیون ها  (FTL) و کانتینرها  (FCL) را تأمین نماید. ما با تکیه بر امکانات گسترده متخصصان شرکت، حمل محموله های سنگین با ابعاد بزرگ و غیرمعمول را نیز به عهده می گیریم.

تأمین شرایط حمل و نقل انواع کامیون ها و تریلی ها به شرح ذیل امکان پذیر است:

  • – محموله با حجم بار کامل کامیون  (FTL)
  • – محموله کمتر از حجم بار یک کامیون (LTL)
  • – تریلی های کفی و کمرشکن مجهز به تریلرهای چند محوره برای حمل و نقل محموله های سنگین و یا با ابعاد خارج از استاندارد معمول
  • – تریلی های بونکر ویژه حمل محموله های کشاورزی
  • – تریلی های یخچالدار ویژه حمل محصولات حساس به گرما جهت کنترل دمای محصو

بخشی از خدمات حمل جاده ای ترکیبی به امور حمل بین المللی هوایی، دریایی، ریلی و یا صادرات و واردات مربوط می شود. شرکت در زمینه ارائه خدمات حمل ترکیبی، برای حصول اطمینان از اینکه تمامی مسیر با شرایط  و قوانین مبدا و مقصد مطابقت دارد، به مدارک و قوانین CMR، FBL ، TIR استناد می کند.

ترخیص کالاهای صادراتی و وارداتی در گمرک و ارائه خدمات مطمئن، با رعایت کامل قوانین حمل و نقل داخلی و بین المللی، نخستین لایه از خدمات  شرکت حمل و نقل بین المللی خط سبز کاسپین به شمار می رود.

نمایندگان شرکت به لحاظ استراتژیک، در محلی واقع شده اند که بتواند هرگونه امور حمل و نقل جاده ای در بنادر و مرزهای ایران را پذیرش و سازماندهی نماید، ازجمله بنادر و نقاط مرزی مهم که در آن حضور و فعالیت داریم به این شرح است:

بنادرو مرزهای امام خمینی، بوشهر، قشم، انزلی، امیرآباد، فریدون کنار، آستارا، نوشهر، بازرگان، دوقارون، سرخس ، اینچه برون، آستارا ، مهران و …. .

شرکت حمل و نقل بین المللی خط سبز کاسپین با بسیاری از کشورهای خاورمیانه و آسیا و کشورهایی چون افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، عراق و کشورهای عضو شوروی سابق (CIS) ازجمله تاجیکستان، روسیه، ازبکستان و قزاقستان ، در زمینه صادرات و واردات، روابط تجاری مستمر دارد و خدمات حمل و نقل زمینی به صورت مستقیم از این کشورها قابل ارائه می باشد.

اشتراک گذاری این مطلب :

Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram